Veste bună pentru consumatorii de televiziune din România! Un nou post TV va apărea în curând în grila de programe. Acesta este destinat doar unei anumite categorii de public, iar unul dintre acționari a precizat că își propun ca telespectatorii să aibă ce învăța.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a dat licenţă creatororilor brandului Tralala pentru un post de desene animate destinat copiilor. Acesta va purta numele de Tralala Desene Animate. Societatea, deținută de Cristina Badan şi Alexandru Badan, mai are două televiziuni pentru copii – Tralala, unde sunt difuzate cântecele, şi Looloo Kids, canal în limba engleză. De asemenea, acesta din urmă este distribuit în mai multe ţări din Europa, potrivit Pagina de Media.
Citește și: DEMISIE-ȘOC LA ANTENA 1! A PLECAT DE LA ACCES DIRECT DUPĂ 6 ANI
Cristina şi Alexandru Badan sunt acționarii societății care deține Tralala Desene Animate, noul post de televiziune din România, fiecare având câte 50%. Proprietarul companiei media a oferit câteva detalii despre proiectul pentru copii.
Alexandra Badan a precizat că audiența este reprezentată de copiii cu vârste între 4 și 11 ani. De asemenea, acționarul a explicat că televiziunea își propune să le ofere informații educative micilor telespectatori.
„Televiziunea Tralala merge foarte bine, avem un feedback pozitiv din parte apărinţilor, Looloo Kids la fel. Looloo Kids este post în limba engleză şi deja face paşi sănătoşi către exteriorul României. L-am lansat deja în Germania, iar către finalul anului mai sunt încă opt ţări în Uniunea Europeană în care vom lansa.
Tralala Desene Animate este o idee pe care o avem de câţiva ani, dar care acum s-a creat contextul şi necesitatea deschiderii postului. România este un pic atipică faţă de alte ţări din Uniunea European, adică să avem un post de desene animate care să fie românesc.
Postul Tralala pe care îl avem deja este un post muzical mai mult, este ca un MTV pentru copii, dar un post clasic de desene animate nu avem.”, le-a spus membrilor CNA Alexandru Badan, unul dintre acționarii postului de televiziune.
Pentru acest proiect au fost folosite fonduri de 7,3 milioane de lei pentru perioada 2024 – 2028 şi de 5 milioane de lei pentru perioada 2024 – 2026, conform documentelor depuse la CNA de către cei doi proprietari. Mai mult decât atât, investiția în programe se va ridica la 2,5 milioane de lei.
„Acum piaţa românească este dominată de marile grupuri, în special cele americane, iar pentru un producător independent european este foarte dificil să distribui conţinutul în România. Asta vrem să facem, să creăm un context în care să aducem desene animate educative din care copiii să aibă ce să înveţe şi să fie mai apropiate de cultura noastră”, a mai spus Alexandru Badan.